Dzieciakom podobał się lot samolotem

Już dawno nie byłam na żadnych wakacjach. Cały czas tylko praca, dom i dzieci. Zawsze mieliśmy z mężem jakieś wytłumaczenie. Nie mogliśmy wziąć wspólnie wolnego a to przedszkole było zamknięte albo dzieci chore i tak cały czas coś nam przeszkadzało w wakacjach. W tym roku postanowiliśmy sobie, ze będzie inaczej. Zdecydowaliśmy się skorzystać z usług biura podróży i dokładnie zaplanować nasze wakacje w lipcu.

Zdecydowaliśmy się na lot samolotem

ryanair - bydgoszczW tym czasie przedszkole będzie zamknięte a my już mamy zarezerwowane nasze urlopy. To będzie nasz pierwszy dwutygodniowy, wspólny urlop po narodzinach naszych dzieci. Wcześniej jeździliśmy nad morze czy jezioro ale tylko na kilka dni. W tym roku postanowiliśmy zaszaleć. Biuro podroży poleciła mi moja siostra. Ona już kilkanaście razy korzystała z ich usług i zawsze była bardzo zadowolona. Pani z biura bardzo dokładnie nas wysłuchała. Powiedzieliśmy co dla nas jest najważniejsze i gdzie mniej więcej chcielibyśmy polecieć. Mieszkamy niedaleko Bydgoszczy więc chcieliśmy lecieć samolotem. To miała być dodatkowa atrakcja dla naszych dzieci. One jeszcze nigdy nie miały takiej możliwości. Pani Kasia była bardzo uprzejma pokazała nam kilka katalogów i zaproponowała bardzo ciekawe kierunki. Wszystkie hotele, które nam pokazywała miały udogodnienia dla rodzin z dziećmi. Bardzo nam się to podobało. Lot mieliśmy już zagwarantowany w cenie z noclegiem. Firma ryanair – bydgoszcz był znaną linią lotniczą i my wiele razy nią lataliśmy jak jeszcze nie było naszych dzieci na świecie. My uwielbialiśmy latać, nie wiedzieliśmy jak nasze dzieci zareagują więc wcześniej zaczęliśmy z nimi rozmawiać. Mniej więcej opisaliśmy im jak to wszystko wygląda. Kupiłam nawet książkę o samolocie, gdzie wszystko było dokładnie pokazane na obrazkach i opisane. Dzieciakom bardzo się to spodobało i już nie mogły doczekać się naszych wspólnych zagranicznych wakacji.

Nasze wakacje były bardzo udane. Wszystko nam dopisało, pogoda i miejsce na które się zdecydowaliśmy było idealne. W hotelu byli animatorzy, którzy organizowali dla dzieci różne atrakcje. Rodzice w tym czasie mogli sobie poleżeć na leżakach lub zrobić krótkie wycieczki. Na następne wakacje również wybieramy się gdzieś samolotem za granicę. Każdemu należą się fajne wakacje.